Conversation between Aids and Ebola

Lol, this really funny. Check out the Conversation between AIDS & EBOLA:

AIDS: na who be dis too?

EBOLA: bro na me oooo, ur sis! i don show

AIDS: Which kind bad market b dis na, watincarry u come

EBOLA: Hmmmm bros why u dey yarn likedis na, ur reign never do u? Abi na only udey dis world. I even hear say †hεm dnfindcure fr you.

AIDS: So who give u transport come Naija?

EBOLA: Bros na one man from Liberia ooo.Him say make i accompany am come Nigeria. As we reach na him i carry leg leaveam ooo.

AIDS: so hw u want operate here?

EBOLA: I go follow all d state wey get d same alphabet wit my name... Na for dosstate i go operate.

AIDS: name the states for me

EBOLA: Ebonyi, Edo, Enugu, Bayelsa, Bauchi,Benue, Borno, Oyo, Ondo, Lagos, Abia,Adamawa,Akwa ibom, Anambra.

AIDS: u b baddo, so out of 36 states u takeonly 15?........ Sis u tyt,,,, me self i wantupgrade...... Na through air i want carry denter pple.

EBOLA: bro i bin here say boko haram deyworry for north? E b like i no go reach derooo. I no wan die

AIDS: Market no dey move der again ooo...

lol......Just for fun

Stay safe, EBOLA is real....

Comments

Popular posts from this blog

Teaching on Ẹ̀rìndínlógún (16 Cowrie Shells of the Orisa Tradition ) - Baba Odùdúwà

Why your IFA is not working after IFA initiation (Itẹlodu).